Conte del Pepe

 El meu videojoc preferit.




Tot va començar un dia que estava amb la meva novia Lucía al parc prenent un refresc.


Era una magnífica tarda de juny, estava a la ciutadella amb la meva novia i estavem parlant sobre les addiccions i el mal que fan. -Es que no entenc com algú pot caure en una cosa com aquesta.- Vaig dir jo. -No menyspreïs les addiccions, és molt fàcil caure i molt difícil sortir-ne.- Va explicar-me la meva novia. Després de canviar de tema i de que passés la tarda vaig tornar a casa on vaig obrir l’ordinador per veure si hi havia algun video que m’interesses per Youtube i em vaig topar amb un que parlava d’un videojoc; League of Legends. Aquest joc em va semblar increïble, em va agradar tant que vaig anar de seguida a una plataforma online de jocs i me’l vaig instal·lar.

L’endemà em vaig passar el dia jugant, se’m va oblidar que havia d’entrenar, anar a classe i fins hi tot de que havia quedat amb la Lucía per la tarda! Així vaig seguir uns quants dies, els hi deia a mons pares que estava anant a classe però en realitat em passava el dia jugant, la meva novia em va deixar i els meus amics ja no em parlaven. Els dies es van acabar convertint en mesos i el meu jo fort i intel·ligent es va convertir en un jo gras i deixat, els meus pares sabien que alguna cosa estava passant i van tenir una conversa amb mi. -Yrbin has de deixar de jugar a aquest joc, comença a sortir de casa torna a quedar amb els teus amics i torna a fer esport sisplau, ho necessites.- Van dir ells desesperats. -Aquest joc m’ha donat la felicitat i no deixaré de jugar-hi!- vaig cridar jo.

Però després d’aquella “xerradeta” amb els meus pares em vaig posar a pensar si de veritat valia la pena perdre totes les meves amistats i la meva nòvia per uns pixels a la pantalla i vaig decidir canviar cap al meu antic jo i deixar de jugar a aquest joc.

Després d’uns mesos vaig conseguir tornar a fer una rutina d’entrenament, vaig reprendre les meves amistats i, després de parlar i disculpar-me vaig aconseguir tornar amb la Lucía.

Tot anava perfecte a la meva vida altre cop, era feliç i tot anava com anell al dit per a mi, pero aquell mateix dia quan vaig tornar a casa, vaig descobrir un altre videojoc i me’l vaig instal·lar; el Roblox.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Text del Pepe

Text de l'Ester

Text de la Fiona